Organizacja obsługi przyjmowania obywateli w sprawach skarg i wniosków w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym im. L. Rydygiera w Toruniu odbywa się w następujący sposób:
- Dyrektor Szpitala przyjmuje obywateli w sprawach skarg i wniosków w każdy wtorek w godzinach od 10:00 do 14:00 w siedzibie Szpitala przy ul. Św. Józefa 53-59.
- Jeżeli wtorek jest dniem wolnym od pracy przyjęcia obywateli odbywają się w następny dzień tygodnia.
- Naczelny Lekarz, Koordynatorzy oraz Zastępca Dyrektora ds. Administracyjno – Technicznych przyjmują obywateli w sprawach skarg i wniosków w dniach i godzinach swego urzędowania.
Ponadto kierownicy właściwych rzeczowo ze względu na przedmiot sprawy komórek organizacyjnych Szpitala zobowiązani są do przyjmowania i merytorycznego załatwiania skarg i wniosków składanych ustnie.
Skargi oraz wnioski, w tym składane na piśmie, są załatwiane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w ciągu miesiąca.